Szkolenia
menadżerskie
Przeznaczone dla menadżerów działów sprzedaży, dla menadżerów innych działów (produkcja, finanse, IT, itd.) oraz dla dyrektorów działów (aby wiedzieli co ich kierownicy powinni umieć i stosować w swojej codziennej pracy).
- Co jest podstawowym celem pracy menadżera?
- Po co firma zatrudnia menadżerów?
- Co to jest „nagrobek biznesowy”?
- Jak można skonstruować „perpetuum mobile” z członków własnego zespołu?
- Dlaczego i jak wychować sukcesora?
- Podstawowe funkcje np. „menadżera ds. kopania rowów” czyli: zatrudnianie, wyznaczanie zadań, motywowanie, szkolenie, kontrola wyników. Jak to się ma do funkcji menadżera sprzedaży?
- Co to jest motywacja poza finansowa. Co to znaczy zmotywowany pracownik?
- Jak stworzyć „gang motocyklowy” ze swoich podwładnych? (dwuczynnikowy model motywacji Herzberga)
- Wyznaczanie zadań jako sposób na motywowanie pracowników lub czynnik powodujący zwiększenie ich demotywacji.
- Jak rozwijać swoich pracowników? Co to jest instruktaż, mentoring, trening, coaching.
- Wspólna praca z podwładnym. Jak ją fachowo i efektywnie poprowadzić a czego unikać?
- Kontrola wyników – czym się różni od „wiszenia u gardła”.
- Co powinno wynikać z kontroli? Co to jest efektywna informacja zwrotna i czym się różni od reprymendy?
- Kto pracuje na sukces, pensję, premię, hobby, ubezpieczenie, wakacje, itd. menadżera?
- Czym się różni pomaganie pracownikowi od robienia pracy za niego?
- Zarządzanie sobą w czasie, wykres Eisenhowera, priorytetyzowanie, planowanie pracy swojej i podwładnych.
- Konflikt w organizacji, rodzaje konfliktów, własne preferencje zachowań w sytuacjach konfliktowych, rodzaje konfliktów i dopasowane do nich sposoby rozwiązywania.
- Kompetencje nowoczesnego menadżera w praktyce- ćwiczenie typu „dokumenty na biurku”, ujawniające takie kompetencje jak: komunikowanie się, wrażliwość interpersonalna, osąd, kontrola zarządzania, inicjatywa, planowanie i organizacja, podejmowanie decyzji, itp.
- Umiejętności prezentacji - czy to „1 na 1”, czy to do zarządu firmy, czy do grupy podwładnych, czy do kilkuset osób na konferencji.
- Rozmowa oceniająca - bieżąca lub roczna.
- Umiejętności związane z efektywnym udzielaniem informacji zwrotnej.
- Zatrudnianie nowych pracowników. Jak określić przyszłe kompetencje i oczekiwania od nowego pracownika? Gdzie go szukać? Profesjonalna rozmowa rekrutacyjna.
- Jak i kiedy przeprowadzić efektywny Ośrodek Oceny i rozwoju -ADC?