Szkolenia ze sprzedaży

  • Czym różni się sprzedawanie od: obsługi klienta, od akwizycji, od pokonywania obiekcji, od manipulacji, od negocjacji?
  • Jakie są rodzaje/taktyki sprzedawania? Co to jest sprzedaż konsultatywna, a co to jest sprzedaż perswazyjna. Co to jest SPIN?
  • Czym się różni sprzedaż dla „nowego” klienta od sprzedaży dla „starego” klienta?
  • Jak się dobrze przygotować do efektywnej rozmowy sprzedażowej?
  • Jakie znaczenie ma pierwsze wrażenie i jak się profesjonalnie witać i jak rozpoczynać rozmowę z klientem?
  • Co to znaczy rozpoznanie potrzeb i jaka jest rola pytań otwartych, zamkniętych, pogłębiających, „na próbę”?
  • Jak parafrazowanie może nam pomóc w sprzedawaniu?
  • Profesjonalna prezentacja handlowa – czym się różni od zachwalania/oferowania towaru? O co chodzi w zamianie cech na korzyści?
  • Zamknięcie sprzedażowe (ang. closing) – co nam daje w procesie przekonywania klienta/rozmówcy. Jakie są rodzaje i funkcje zamknięć? Co to są sygnały zakupu?
  • Obiekcje – czy to jest koniec mojej sprzedaży? Czy obiekcja może być sygnałem zakupu? Jak eliminować obiekcje już na etapie przygotowania? Jak sobie radzić z typowymi obiekcjami a jak pokonać obiekcje niespodziewane/nieprzewidziane?
  • Zakończenie rozmowy handlowej – jakie ma znaczenie dla udanej transakcji? Co to jest nadzór posprzedażny?
  • Czy można napisać sobie skrypt rozmowy handlowej, który będzie działał „zawsze”?
  • Jak zasady sprzedaży działają w branży FMCG, jak w branżach BtoB, jak przy produktach finansowych a jak w rozmowach w życiu prywatnym?
Szkolenia ze sprzedaży

Sprzedaż/sprzedawanie to zmiana / zmienianie czyjegoś nastawienia.

Richard Pieczarka