Czym różni się sprzedawanie od: obsługi klienta, od akwizycji, od pokonywania obiekcji, od manipulacji, od negocjacji?
Jakie są rodzaje/taktyki sprzedawania? Co to jest sprzedaż konsultatywna, a co to jest sprzedaż perswazyjna. Co to jest SPIN?
Czym się różni sprzedaż dla „nowego” klienta od sprzedaży dla „starego” klienta?
Jak się dobrze przygotować do efektywnej rozmowy sprzedażowej?
Jakie znaczenie ma pierwsze wrażenie i jak się profesjonalnie witać i jak rozpoczynać rozmowę z klientem?
Co to znaczy rozpoznanie potrzeb i jaka jest rola pytań otwartych, zamkniętych, pogłębiających, „na próbę”?
Jak parafrazowanie może nam pomóc w sprzedawaniu?
Profesjonalna prezentacja handlowa – czym się różni od zachwalania/oferowania towaru? O co chodzi w zamianie cech na korzyści?
Zamknięcie sprzedażowe (ang. closing) – co nam daje w procesie przekonywania klienta/rozmówcy. Jakie są rodzaje i funkcje zamknięć? Co to są sygnały zakupu?
Obiekcje – czy to jest koniec mojej sprzedaży? Czy obiekcja może być sygnałem zakupu? Jak eliminować obiekcje już na etapie przygotowania? Jak sobie radzić z typowymi obiekcjami a jak pokonać obiekcje niespodziewane/nieprzewidziane?
Zakończenie rozmowy handlowej – jakie ma znaczenie dla udanej transakcji? Co to jest nadzór posprzedażny?
Czy można napisać sobie skrypt rozmowy handlowej, który będzie działał „zawsze”?
Jak zasady sprzedaży działają w branży FMCG, jak w branżach BtoB, jak przy produktach finansowych a jak w rozmowach w życiu prywatnym?
Sprzedaż/sprzedawanie to zmiana / zmienianie czyjegoś nastawienia.