Szkolenia z negocjacji
Przeznaczone dla przedstawicieli handlowych ds. kluczowych klientów i dla menadżerów działów sprzedaży.
- Co to jest sprzedaż/sprzedawanie? Czy się różni i czym się różni od negocjowania, manipulowania, pokonywania obiekcji, perswazji, wywierania wpływu?
- Gzie jest dokładnie miejsce negocjowania w procesie zawierania transakcji?
- Podstawowe zasady negocjacji. Czym się różni język negocjacji od np. języka sprzedaży („Jeśli ja zrobię to o co prosisz ty zrób to o co ja proszę”).
- BATNA i ZOPA jako dwie kluczowe pozycje w przygotowaniu do negocjacji.
- Techniki, tricki i sztuczki kupieckie. Czym się rożni praca kupca od pracy kierownika sklepu. Na czym zależy każdemu z nich.
- Jak dostosować ofertę i język do różnych odbiorców?
- Rytuał ustępstw. Jak powiedzieć o swojej granicy ustępstw, nie mówiąc tego wprost?
- Psychologiczne aspekty prowadzenia rozmów negocjacyjnych.
- Typologia klienta (na podstawie różnic osobowości) i zasady dopasowania się do każdego z typów osobowości.
