Szkolenia z negocjacji

Przeznaczone dla przedstawicieli handlowych ds. kluczowych klientów i dla menadżerów działów sprzedaży.

  • Co to jest sprzedaż/sprzedawanie? Czy się różni i czym się różni od negocjowania, manipulowania, pokonywania obiekcji, perswazji, wywierania wpływu?
  • Gzie jest dokładnie miejsce negocjowania w procesie zawierania transakcji?
  • Podstawowe zasady negocjacji. Czym się różni język negocjacji od np. języka sprzedaży („Jeśli ja zrobię to o co prosisz ty zrób to o co ja proszę”).
  • BATNA i ZOPA jako dwie kluczowe pozycje w przygotowaniu do negocjacji.
  • Techniki, tricki i sztuczki kupieckie. Czym się rożni praca kupca od pracy kierownika sklepu. Na czym zależy każdemu z nich.
  • Jak dostosować ofertę i język do różnych odbiorców?
  • Rytuał ustępstw. Jak powiedzieć o swojej granicy ustępstw, nie mówiąc tego wprost?
  • Psychologiczne aspekty prowadzenia rozmów negocjacyjnych.
  • Typologia klienta (na podstawie różnic osobowości) i zasady dopasowania się do każdego z typów osobowości.
 Szkolenia z negocjacji